To, co dziś się dzieje na rynku spowodowało, że wiele osób musiało “przenieść się do internetu”.
Wiele firm, aby nadal funkcjonować muszą wejść w szeroko rozumiany świat online.
Dużo osób wie o tym, że jest to słuszna droga, ale nie wie, jak i od czego zacząć.
Są pewne kluczowe elementy, pewne podstawy podstaw, które trzeba znać, zanim przejdzie się do tworzenia konstrukcji biznesu online.
Co ciekawe, od kiedy sięgam pamięcią – a były to czasy 2013 roku – elementy te nie ulegają zmianie!
Wiesz co to oznacza dla Ciebie?
Że dziś tworząc schemat biznesowy tworzysz coś, co może w niezmienionej formie funkcjonować latami. Oczywiście pewne rzeczy są inne, pewne rzeczy się unowocześnia ale ogólne zasady przez lata pozostały bez zmian. Jak znaleźć odpowieni produkt
Z tego materiału wideo dowiesz się jak znaleźć swój POJAZD, czyli swój produkt, na którym będziesz zarabiał pieniądze. Może to być coś Twojego, jakiś produkt/usługa, ale też może to być coś, co ktoś inny zrobił. Dziś na rynku jest wiele możliwości związanych z programami partnerskimi i też marketingiem sieciowym gdzie większość rzeczy masz zrobione — a Tobie pozostaje coś najprzyjemniejszego, czyli kierowanie ruchu na produkt lub usługę w którą sam wierzysz i sam jesteś zadowolony.
Pierwszym krokiem jest więc znalezienie odpowiedniego produktu. W dobie kryzysu i tego, co się dzieje produkty te zmieniają się, a kilka przykładów zobaczysz w nagraniu wideo.
Jak stworzyć system biznesu
Następnie jest stworzenie całego systemu marketingowego.
To jest klucz, a ja go nazywam SILNIKIEM
System, który pozwoli Ci na zastosowanie jednego z 3 rodzaju dźwigni:
– automatyzacji w pozyskiwaniu kontaktów
– czasu
– weryfikacji prospektów
Taki system w uproszczonej wersji składa się z 4 elementów.
Landing Page + Lista + Wartość + Follow up
Stworzenie tej konstrukcji to podstawa podstaw skutecznego systemu.
Skąd brać nowych klientów i partnerów
Na samym końcu pozostaje “PALIWO”
Paliwo to nic innego jak ruch generowany na wcześniej stworzony system.
Ruch w teorii można podzielić na płatny i bezpłatny, choć ja mam nieco inne zdanie w tym temacie.
Sprawa pierwsza: każdy ruch jest płatny ponieważ angażuje Twój czas w mniejszej lub większej skali.
Sprawa druga: każdy wyadatek w ruch płatny to INWESTYCJE. To nie ma być wydatek a inwestycja, która ma się zwrócić.
Zrozumienie tych elementów pozwoli Ci skalować biznes.
Więcej dowiesz się w nagraniu wideo.